
Krzesła pełnią istotną rolę w każdej przestrzeni biurowej. Nie tylko stanowią cenne uzupełnienie przestrzeni, ale przede wszystkim umożliwiają swobodną pracę. Znajdziemy je zarówno w sali konferencyjnej, pokoju prezesa, jak i przy recepcji. Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie jakiejkolwiek firmy bez nich. A skoro są tak ważne, warto wiedzieć, czym kierować się przy wyborze. W tym artykule opowiemy o tym więcej na przykładzie siedziska Herman Miller Aeron.
Jaki powinien być fotel biurowy?
Przy wyborze fotela biurowego warto przemyśleć kilka kwestii. Pierwszą z nich jest oczywiście design. Wyposażenie musi pasować do stylu, w jakim utrzymane jest biuro. Inaczej przecież powinno wyglądać wnętrze agencji reklamowej, a inaczej biura rachunkowego. Poza tym bardzo ważne jest, aby wybrany fotel był uniwersalny. Każdy z pracowników jest przecież innego wzrostu, a także ma różną wagę. Nawet podczas wielogodzinnego siedzenia fotel powinien zapewniać komfort, dlatego musi być odpowiednio wyprofilowany. Dobrze, gdy oparcie odciąża dolny odcinek kręgosłupa, zapobiegając tym samym bólom pleców. Równie ważne są dodatkowe udogodnienia, jak regulowane podłokietniki czy obecność zagłówka.
Herman Miller Aeron – siedzisko, które spełni wszystkie Twoje potrzeby
Wśród foteli biurowych na szczególną uwagę zasługuje Herman Miller Aeron. To siedzisko warte naszego zainteresowania, ponieważ posiada aż osiem stref komfortu. Co bardzo ważne, wykonane jest z materiałów pozwalających utrzymać odpowiednią temperaturę ciała. Zapobiega powstawaniu wilgoci, więc jest odpowiednie nawet podczas upałów. Herman Miller Aeron dodatkowo dostępny jest w różnych wariantach kolorystycznych, o czym możesz przekonać się, wchodząc na stronę autoryzowanego dealera marki https://www.bakata.pl/kategoria-produktow/krzesla-biurowe/herman-miller-krzesla-biurowe/. Tym, co najbardziej wyróżnia Aeron jest mechanizm umożliwiający mu poruszanie się wraz z ciałem. Odpowiednie pochylenie fotela praktycznie popycha siedzącego do pracy, dzięki czemu jest on w stanie zachować większą efektywność.